Kontakt

Szanowni Państwo,
Jeśli chcielibyście:
– uzyskać informacje,
– zadać pytania dotyczące oferty,
– umówić się na konsultację, sesję proszę o kontakt telefoniczny:

+48 500 150 180

lub kontakt za pośrednictwem e-mail:

laboratoryofchange (at) gmail.com

Podczas sesji nie odbieram telefonu. Dzięki temu czas spotkania może być całkowicie poświęcony na pracę terapeutyczną. Dlatego też bardzo proszę o wysłanie wiadomości SMS / e-mail.


Przyjmuję wyłącznie w trybie on-line.


Cennik

  • Konsultacja z diagnozą (pierwsza sesja) – do 50/60 minut: 220/260 zł,
  • Kolejna sesja indywidualna (50/60 minut): 220/260 zł,
  • Terapia par, małżeństw, rodzin (do 60/80 minut): 300/360 zł,
  • Sesja indywidualna w języku angielskim (do 50/60 minut): 250/280 zł,
  • Zaświadczenie o stanie psychologicznym – 80 złotych (plus koszt sesji diagnostycznej)

Ramowe zasady pracy terapeutycznej – kontrakt terapeutyczny

  • W swej pracy przestrzegam zasad Kodeksu Etycznego Psychologa. W jej ramach – m.in. tajemnicy terapeutycznej. 
  • Z tajemnicy tej wyłączone są pozyskane podczas sesji informacje o zamiarze popełnianie przestępstwa, molestowania i/lub zagrożeniu życia / zdrowia ludzkiego w związku z planowanym zachowaniem.
  • Zapisy na pierwszą sesję – konsultację odbywają się telefonicznie lub przez e-mail/SMS.
  • Ustalone terminy sesji mogą być zmienione. Warunkiem jest zgłoszenie zmiany nie później niż do godziny 20:00 poprzedniego dnia roboczego.
    W przypadku zgłoszenia późniejszego lub nieobecności na sesji bez uprzedzenia Klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty.
  • W dniu poprzedzającym termin sesji – konsultacji przesyłam wiadomość SMS z prośbą o potwierdzeniem spotkania. Brak potwierdzenia oznacza rezygnację.
  • Częstotliwość i terminy sesji uzgadniane są podczas konsultacji.
  • Opłaty za sesję wnosi się gotówką lub przelewem.
  • Sesje on-line odbywają się pod warunkiem wpłynięcia i zaksięgowania w dniu sesji do godziny 12-tej płatności na rachunku bankowym / BLIK.
  • Możliwe jest przeprowadzenie sesji w miejscu ustalonym z Klientem, na uzgodnionych zasadach i warunkach.
  • Szczegóły dotyczące: terminów kolejnych sesji, warunków płatności (m.in. przy przedpłacie z góry za kilka sesji) i inne ustalane są podczas zawierania kontraktu.

Formy płatności:

  • przelew
  • BLIK